Marketingscan

Average: 3.9 (19 votes)

Een slimme marketingaanpak zorgt ervoor dat een onderneming zich van concurrenten kan onderscheiden, dat verkopers kunnen verkopen en binnen deze economisch uitdagende periode toch groei kan worden gerealiseerd. Graag helpen wij ondernemers deze slimme marketingaanpak te realiseren, dat doen wij middels de gratis uitgave van het boek "Scoren met Marketing" maar ook door het geven van betaalde marketingscans.

Marketingscan

De marketingscan geeft antwoord op vragen als:

  • Wat zijn de verbeterpunten?
  • Hoe kunnen de verbeterpunten geïmplementeerd worden?

Wij willen bekijken hoe uw bedrijf er nu voorstaat, mogelijke oplossingen aanreiken en daarna kunt u zelf het beste bepalen wat u hiermee gaat doen.

Marketingscan, voor wie?

  • Bedrijven die geen zin hebben in een lang adviestraject
  • Bedrijven die niet zitten te wachten op consultants met theoretische marketigmodellen

Maar wel:

  • Het nut inzien van marketing 
  • De huidige marketinginvulling willen verbeteren maar niet weten hoe

Hoe werkt het?

Allereerst wordt er een afspraak gemaakt bij u op kantoor. Tijdens de afspraak zullen wij een vragenlijst doornemen die deels is gebaseerd op de marketing checklist uit mijn boek "Scoren met Marketing". Denk hierbij aan algemene informatie om een beeld te krijgen over uw bedrijf maar ook specifieke vragen zoals "welke rol speelt online marketing binnen uw organisatie" of "wat is het huidige marketingbudget". De afspraak duurt ongeveer 2 uur waarna wij op onderzoek uitgaan en het rapport gaan schrijven. In een tweede afspraak zullen wij het rapport overhandigen en voor toelichting beschikbaar zijn.

Aanvragen Marketingscan

Middels het onderstaande formulier is het mogelijk een marketingscan aan te vragen.

Marketingscan uitbesteden? Neem contact met ons op!

By submitting this form, you accept the Mollom privacy policy.

Over de auteur

Edwin Muilwijk

http://linkedin.com/in/edwinmuilwijk https://twitter.com/EdwinMuilwijk